poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Szkoła - Projekt o Żydach.

Heej.!
 Dzisiaj mieliśmy dość luźne lekcje. Nasza klasa bierze udział w Projekcie o Żydach. Mieliśmy dziś jedną z czterech spotkań (dziś i jutro oraz w przyszłym miesiącu kolejne). Jedne spotkanie trwa...4 godziny. Myślałam, że będzie nudno, okazało się inaczej. Wykonywaliśmy różne zadania, malowaliśmy, ogólnie spędziliśmy miło czas, dowiadując się przy tym wielu ciekawych informacji dotyczących naszej miejscowości. Interesują mnie opowieści o Żydach. Jutro będzie podobnie, więc będą tylko trzy normalne lekcje ( 2 wf, j. niemiecki ) z czego się cieszę.
  A Wy znacie historie dotyczącą Waszej miejscowości? Interesujecie się tym?
 Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was / Sylwia
(wiatraki w naszej miejscowości)
  


2 komentarze:

  1. Mnie interesuje sytuacja Żydów w czasie II wojny światowej :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie fajny blog xDDDDDDD
    u mn jest jakaś opuszczona synagoga i mały cmentarzyk ... liczy siem ??? xD

    OdpowiedzUsuń