niedziela, 20 kwietnia 2014

Typy muzyki.

Hejoł. Postanowiłam, że nie będę was zamęczać postem typu : Jak mija mi wielkanoc. Bo tu nie o to chodzi :D . Chcę napisać wam o czymś co spotyka się z ogromnym hejtem.
Niestety polacy są mało tolerancyjni ale da się to zmienić. To że ktoś słucha innego rodzaju muzyki to nie znaczy, że jest jakiś inny czy coś w tym guście. Każdy może słuchać odmiennego rodzaju bądź typu muzyki. Sama osobiście jestem fanką mocnego brzmienia ale nie tylko lubie też muzykę bardziej  łagodną.
Zróbmy mały przegląd rodzajów muzyki :

1. House - jest to gatunek elektrycznej muzyki wchodzi w skład między innymi muzyki electro i funk. 

2. Reggae -najbardziej charakterystyczny gatunek muzyki jamajskiej.




3. Techno - to muzyka elektroniczna o jednostajnym, regularnym rytmie



4. Blues - gatunek muzyki smutnej często dotyczcj stosuków damsko-męskich ( miłości, samotności itd. )



5. Pop - w najszerszym sensie jest to każdy rodzaj muzyki rozrywkowej



6. Hip-hop - gatunek muzyczny, powstały w afroamerykańskich społecznościach w Nowym Jorku 



7. Rock - style rockowe charakteryzują się brzmieniem opartym na gitarach (zwykle elektrycznych) i perkusji, z wyraźnie zarysowanym rytmem i śpiewem

[moja ulubiona piosenka]


8. Klasyczna - poprostu muzyka poważna 



9. Rap -  rodzaj ekspresji wokalnej polegający na rytmicznym i ekspresyjnym wypowiadaniu słów



10. Punk - gatunek w obrębie muzyki rockowej (punk rock)



11. Disco-polo -  gatunek muzyki popularnej będący nurtem muzyki tanecznej

To tyle co chciałąm wam napisać. Mam nadzieję że zobaczycie różnice między tymi stylami.
• A jakiego stylu wy słuchacie ? 



11 komentarzy:

  1. śliczny blog ♥ obserwacja za obserwacje? jak zaobserwujesz, napisz, zrobię to samo :)
    http://7thelittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :))
    + Obserwujemy? (zacznij ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja słucham praktycznie wszystkiego. Nie ograniczam się jednym rodzajem muzyki ;)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Techno i pop <3 Aha i jeszcze dubstep <3
    http://aminely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słucham rocka, popu, hip hopu, r&b :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <33
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Widzę, że włożyłaś dużo pracy w ten blog.
    Naprawdę mi się podoba :)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    http://aloohaparadise.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama słucham różnych rodzajów muzyki =) Bardzo fajny post.
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też słucham różnych rodzajów muzyki ^^
    Chyba będę tu wcześniej wpadać...

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę i zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu...

    Pozdrawiam i zapraszam:
    onlythemyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń